FAQ
1. Коли музей працює?
Музей математики працює з вівторка до п’ятниці з 10:00 до 20:00, а також у суботу й неділю з 09:00 до 21:00. Графік роботи може бути іншим у святкові дні, тому, будь ласка, перед візитом перевірте актуальну інформацію на нашому сайті.
2. Чи потрібно попередньо купувати квитки?
Попередньо купляти квитки не обов’язково, але ми рекомендуємо скористатися цією можливістю, щоб уникнути черг та забезпечити собі гарантований вхід до музею. Квитки можна придбати на нашому офіційному сайті.
3. Чи є знижки на квитки?
Так, ми пропонуємо знижки для дітей та груп відвідувачів. Для дітей до 3 років вхід безплатний. Також безплатно відвідати музей можуть багатодітні сім’ї, діти-сироти, люди з інвалідністю, військові та їхні сім’ї, ветерани та пенсіонери.
4. Чи можна в музеї робити фото та знімати відео?
Відвідувачі можуть фотографувати та знімати відео для приватного користування без додаткової плати. Проте використання професійного обладнання та знімання для комерційних цілей потребує попереднього погодження з адміністрацією музею.
5. Чи можна відвідувати музей з маленькими дітьми?
Так, наш музей дружній до сімей з дітьми. У нас є інтерактивні експонати, які будуть цікаві навіть найменшим відвідувачам.
6. Як доїхати до музею?
Музей розташований за адресою: місто Київ, проспект Академіка Глушкова, 1, павільйон № 3. Ви можете доїхати до нас громадським транспортом або власним авто. Паркувальні місця доступні поруч із музеєм (паркінг оплачується за тарифами ВДНГ).
7. Чи є в музеї кафе або місце для відпочинку?
У нашому музеї є місце, де ви можете відпочити, зробити паузу під час вашого візиту та перекусити їжею, що принесли з собою. Однак зони, де продають їжу та напої, немає.
8. Як можна дізнатися про майбутні заходи та виставки?
Всю інформацію про майбутні заходи та новини музею ви можете знайти на офіційному сайті, а також на наших сторінках у соціальних мережах.
9. Чи можна купити квитки на місці?
Так. Але система обмежує кількість проданих квитків. Якщо в просторі досягнуто ліміту відвідувачів, у касі вам не зможуть продати квитки. Щоб гарантовано потрапити в Музей науки у зручний для вас час, купуйте квитки через сайт.
10. Чи можна обміняти квитки або повернути кошти?
На жаль, система і договір оферти не передбачають повернення й обміну квитків.
11. Після купівлі через сайт квитки не прийшли. Що робити?
Найімовірніше, в системі Portmone був одрук в адресі електронної пошти (вона вводиться двічі). Не хвилюйтеся, у касі музею за номером квитанції вам видадуть квитки.
12. Чи є в музеї екскурсоводи й чи можна замовити екскурсію?
Ви можете вільно пересуватися простором, екскурсій немає. Але біля експонатів працюють інтерпретатори, які радо допоможуть вам знайти відповіді на всі питання. Вільне дослідження простору — це формат світових наукових центрів.
13. Якщо я придбав/-ла квиток на певний час, чи можу прийти в інший?
Ні, відвідування музею можливе лише в той час, на який ви придбали квиток (наприклад, 11:00–13:00, 13:00–15:00 тощо).