УЧИТЕЛЯМ
Події
Семінари для учителів

5-20
Липня
Семінар-практикум для педагогічних працівників
«Навчання на основі головоломок»
Музей математики «Кубоїд» та Національний центр «Мала академія наук України» запрошують учителів математики до участі в одноденному семінарі-практикумі «Навчання на основі головоломок» у музеї «Кубоїд».
Це унікальна можливість для педагогів:
– ознайомитися з ідеями та інструментами навчання, заснованими на математичних головоломках;
– дізнатися, як інтегрувати експонати Музею математики у шкільний курс;
– розвивати дослідницьке мислення, логіку та просторову уяву учнів;
– створити власні практичні матеріали для уроків.
У програмі — інтерактивні лекції, знайомство з музейними головоломками, групова робота над мініпроєктами та презентація власних педагогічних рішень.
Після завершення семінару учасники, які виконають усі завдання, отримають електронний сертифікат.
Реєстрація за посиланням

Семінар-практикум для педагогічних працівників
Математичний експеримент як інструмент розвитку мислення
Семінар ознайомить педагогів з методологією математичного експерименту як засобу розвитку критичного та аналітичного мислення учнів.
Для кого?
Для педагогічних працівників закладів освіти, зокрема керівників гуртків математичного профілю та вчителів / викладачів математики.
Деталі за посиланням

Курси підвищення кваліфікації для вчителів математики у музеї «Кубоїд» Національного центру «Мала академія наук України»
Музей математики «Кубоїд» запрошує вчителів математики на інноваційний курс підвищення кваліфікації! Це унікальна можливість дізнатися про сучасні методики викладання, розширити педагогічний інструментарій та інтегрувати математику з іншими дисциплінами.
Заняття 1: «Можливості Малої академії наук для математичної освіти»
Дізнайтеся про освітні проєкти, конкурси, наукові заходи та ресурси МАН, які допоможуть урізноманітнити уроки та мотивувати учнів до досліджень у сфері математики.
Заняття 2: «ГеКон (геометричне конструювання) від початку до високого рівня»
Опануйте сучасні методи геометричного моделювання, щоб допомогти учням розвивати просторове мислення та зрозуміти геометричні зв’язки через конструювання.
Заняття 3: «Компетентнісно орієнтовані завдання на уроках математики»
Як зробити уроки більш практичними? Розглянемо завдання, що не лише дають математичні знання, а й навчають застосовувати їх у реальному житті.
Заняття 4: «Усна робота з геометрії: методи урізноманітнення тренувальних вправ»
Тренування геометричних навичок не обмежується розв’язуванням задач у зошиті. Ви дізнаєтеся, як урізноманітнити роботу на уроці за допомогою усних вправ та нестандартних методів.
Заняття 5: «Математика в мистецтві»
Як пов’язані числа Фібоначчі, пропорції, симетрія і твори мистецтва? Дослідимо, як можна зацікавити учнів, показуючи математику через красу мистецьких форм.
Заняття 6: «Математика і змагання: як знайти баланс між навчанням, конкуренцією та грою?»
Ви дізнаєтеся, як використовувати математичні ігри, олімпіади та інтерактивні завдання, щоб мотивувати учнів і водночас уникати зайвого стресу.
Заняття 7: «Розвиток логічного та просторового мислення через задачі з поліміно»
Поліміно — не просто геометричні фігури, а чудовий інструмент для розвитку критичного мислення та візуально-просторових навичок.
Заняття 8: «Формування компетентностей при вивченні відсотків у шкільному курсі математики»
Як пояснювати складні математичні поняття просто, цікаво та з реальними прикладами? Відсотки — одна з найбільш практичних тем шкільного курсу.

